lauantai 2. huhtikuuta 2016

Tämä ei ole mikään deitti-ilmoitus

Hei lukijat, hauskaa huhtikuuta! Mitäs tykkäsitte suurista uutisistani blogin Facebook-sivulla? Aprillipilahan se oli, kuten varmaan osa arvasikin hihhih ;)

Istuskellaan tässä erään ystäväni kanssa iltaa, mutta ehdin tässä samalla kuitenkin purkaa sydäntäni eräästä asiasta, joka minua vähän häiritsee. Sain nimittäin taannoiseen videopostaukseeni kommentin, jonka mukaan tästä blogista tulee sellainen mielikuva, että tämä on minulle joku seuranhakuväline. Siis että tämän blogin avulla minä yritän iskeä miehiä. Olin hieman hämmentynyt tästä väitteestä, ja haluaisin nyt perustella miksi.

Minua ei toki yhtään haittaisi, jos joku mies tätä blogia eksyisi lukemaan ja päättäisi sen perusteella ottaa minuun yhteyttä. Niin ei ole kuitenkaan käynyt enkä sellaista oleta ikinä tapahtuvankaan, eikä sekään yhtään haittaa. Luulenkin, että blogi herättää joissain miehissä ehkä päinvastaisia mielikuvia: tämä on vain mututuntumaa, mutta kuvittelisin, että minusta saa tämän blogin perusteella hyvin erilaisen mielikuvan kuin siviilielämässä. Tämä kuitenkin käsittelee lähes pelkästään ihmissuhteita ja seksiä eikä kerro mitään siitä kaikesta muusta, joka tekee minusta sellaisen kuin olen. Tämä blogi antaa minusta ehkä sellaisen kuvan, että mielessäni ei pyöri mitään muuta kuin erilaiset ihmissuhdeilmiöt tai seksi. Ja sehän ei ole totta, koska nuo asiat ovat ajatuksissani vain noin 80% ajasta. Heh. No ei vaan oikeasti, kaikki mitä täällä blogissa sanon on totta ja sen myönnän, että mietin vaikkapa seksijuttuja aika paljon, mutta en minä silti ole mikään pakkomielteinen seksihullu. Mitä siis yritän sanoa on se, että ihmissuhde- ja seksibloggariuden lisäksi olen myös paljon muuta, joka ei vaan käy tästä blogista millään tavalla ilmi.

Olen toki myös täällä blogissa silloin tällöin vitsillä heittänyt, että ottakaa miehet yhteyttä jos kiinnostaa hehheh, mutta kaikki ne heitot olen tosiaan tehnyt ihan vitsillä. En kirjoita tänne juttuja esimerkiksi omista seksuaalisista mieltymyksistäni siksi, että joku mies ottaisi vinkistä vaarin ja tulisi toteuttamaan niitä kanssani. Tuo bannerissa oleva kuvakaan ei ole täällä siksi että yrittäisin sillä houkutella miehiä, vaikka se varmaan onkin ensimmäinen mielikuva joka siitä tulee. Minun mielestäni tuo kuva nyt vaan sattuu sopimaan tähän blogin tyyliin, enkä näe mitään syytä esittää hirveän häveliästä bannerissa kun kuitenkin puhun tosi avoimesti asioista teksteissäni. Sitä paitsi, jotkut tytöt laittavat itsestään paljastavampia kuvia esimerkiksi Instagramiin harva se päivä, ja ainoa mikä tuossa omassa kuvassani viittaa seksiin, ovat nuo käsiraudat. Ei tuo kuitenkaan mikään herutuskuva ole, vaan sellaisella tyylikkäällä tavalla seksikäs. Tai sellaisen mielikuvan ainakin toivoisin kuvan herättävän katsojissa. Perustin tämän blogin alun perin siksi, että koin tarvetta jakaa ajatuksiani suhde- ja seksiasioista, en todellakaan siksi, että kirjoittaisin jotain ohjekirjaa miehille "näin miellytät minua sängyssä". Tuntuu oikeastaan aika ikävältä, että joku ajattelee minun kirjoittavan tänne vain siksi että yritän saada jonkun kiinnostumaan itsestäni, kun nämä asiat oikeasti kiinnostavat ja mietityttävät minua päivittäin.

Ilokseni olen saanut blogin perustamisen myötä miehiltä paljon positiivista palautetta blogistani. Se tuntuu erityisen kivalta siksi, että käsittääkseni miehet eivät lue blogeja niin paljon kuin naiset, joten tuntuu erityiseltä meriitiltä kerätä paljon mieslukijoita. Kyllähän tämä blogi käsittelee silti ehkä enemmän naisia kiinnostavaa aihepiiriä, joten lukijajoukkoni on varmasti melko naisvaltainen. Se oli jo blogia perustaessani ennustettavissa, ja olen yllättynyt siitä että miehet ovat näinkin kiinnostuneita lukemaan juttujani. Missään nimessä en kuitenkaan ajatellut, että joku mies kiinnostuisi minusta tämän blogin perusteella. Enemmänkin mietin sitä, että haittaakohan tämä hirveästi mahdollisuuksiani suhdemarkkinoilla. Olisin siis tosi kiitollinen, jos jatkossa ei tarvitsisi kuunnella väitteitä siitä, että hakisin blogini avulla seuraa, koska se ei todellakaan pidä paikkaansa.

Ei kommentteja: